Booking af fælleslokale

Her kan du booke fælleslokalet i AB Merkur.
Book via kalenderen nedenfor.

Hvis du vil booke gæsteværelset så klik her.

Tidsrum og pris
Lokalet bookes for en dag af gangen, i tidsrummet 9.00-21.00. Efter kl. 21 skal lokalet være rømmet og senest rengjort kl. 9 den efterfølgende dag.

Ny procedure for betaling:
Det koster 200 kroner pr. dag at bruge lokalet. Betaling opkræves kvartalsvist via huslejen.

Booking kan frit annulleres indtil 2 dage før lejeperiodens begyndelse. Booking er derudover bindende.
Skriv til faelleslokale@abmerkur.dk for evt annullering.


Antal gæster
I rummet kan maksimalt være 24 personer

Nøgle
Skriv til faelleslokale@abmerkur.dk 1-2 dage før bookingperioden for at få oplyst kode til den elektroniske nøgleboks der sidder monteret på bagtrappen ved Stefansgade 46, st. Nøgle kan afhentes umiddelbart før lejeperiodens begyndelse. Nøgle returneres i nøgleboksen ved afsluttet lejeperiode.

Toiletpapir og håndklæde
Husk at medbringe toiletpapir, et håndklæde (til toilettet) og viskestykker/karklude.

Rengøring
Husk venligst at bruge tjeklisten ved rengøring af lokalet og returnere nøglen nøgleboksen, senest kl. 09:00, dagen efter.

Regler
Lejer har pligt til at orientere sig om reglerne for lån af fælleslokalet, der løbende vil blive opdateret (særligt i opstartsfasen, primo 2019).

Se regler nederst på siden.

For at booke, skal du lige logge ind

Log på med brugeren "book" og koden "book". Så kan du booke.

Regler

  • 1. Ved lejeperiodens opstart, skal man undersøge om lokalet er rengjort og opryddet. Er det ikke tilfældet kontaktes bestyrelsen på abmerkur@abmerkur.dk.

  • 2 Fælleslokale og toilet afleveres opryddet, støvsuget og rengjort ved lejeperiodens afslutning. Rengøringsudstyr findes i skabet i gangen. Der hænger tjekliste i lokalet.

  • 3. Adgang til bestyrelseskontoret er forbudt i hele lejeperioden. Hvis døren til bestyrelseskontoret er ulåst, skal bestyrelsen kontaktes hurtigst muligt.

  • 4. Ved brug af lokalet, må lokalet aldrig efterlades ulåst. Der skal altid være en voksen tilstede. Skal selskabet ind i gården, skal man gå ud på fortovet og ind gennem porten.

  • 5. Lejer har pligt til at medbringe toiletpapir, et håndklæde (til toilettet) og viskestykker/karklude.

  • 6. I rummet kan maksimalt være 24 personer

  • 7. Rygning er total forbudt og der må ikke bruges levende lys.

  • 8. Afspilning af musik, skal foregå på et lavt lydniveau, ikke højere end man ville gøre i en lejlighed.

  • 9. Gæsterne skal have forladt lokalet senest kl. 21:00. Oprydning og rengøring skal være afsluttet dagen efter, senest kl. 09:00.

  • 10. Hvis oprydningen/rengøringen er mangelfuld, vil man blive pålagt et rengøringsgebyr på 500 kr.

  • 11. Hvis der er brud på reglerne, vil man få en advarsel og/eller 12 måneders karantæne fra at leje lokalet (afhængig af hvor alvorligt det er).

  • 12. Lokalet må aldrig videreudlejes/udlånes.

  • 13. Lokalet må kun lejes af andelshavere.

  • 14. Andelshaveren skal tage kontakt selv, betale selv og stå til ansvar for overholdelsen af reglerne. Andelshaveren skal være tilstede under arrangementet og have efterladt et kontakttelefonnummer, i forbindelse med booking.

Særlige anledninger

Ved særlige begivenheder, hvor alle andelshavere kan deltage (dog stadig maksimum 24 i rummet), vil lokalet kunne lånes gratis. Det kunne f.eks. være brætspilseftermiddag med børnene, lektiecafé, strikkecafé el. lign. Dette skal der altid ansøges om på forhånd ved henvendelse på abmerkur@abmerkur.dk og begivenheden skal annonceres med opslag (facebookgruppe + hjemmeside).

loading